środa, 17 lipca 2019

Pocztówki z Kutna

Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Kutnowskiej potrzebuje pomocy mieszkańców Kutna i wzywa do głosowania. Trzeba wybrać 10 spośród 23 fotografii, które "cyknęli" w naszym pięknym mieście zaangażowani przez Towarzystwo kutnowscy fotografowie. Wybrane fotografie trafią na pocztówki. Odbywa się to w ramach zwycięskiego projektu KBO "Pocztówki (odkrytki) z Kutna", za który przyjdzie nam zapłacić 7100 polskich nowych złotych.


Nie miałem zaszczytu dołączyć do elitarnego grona zaproszonych do współpracy przez Towarzystwo fotografów. Mimo wszystko postanowiłem spróbować swoich sił. Na okazję do zrobienia konkursowego zdjęcia nie musiałem długo czekać. Nadarzyła się podczas spaceru ulicą Królewską. Udało mi się uwiecznić nader osobliwy widok, nawet jak na kutnowskie standardy. Czy nadaje się na pocztówkę? Oceńcie sami.
 
Kto w Kutnie nie był ten życia nie zna

Swego czasu brałem już udział w zorganizowanym przez Muzeum Regionalne w Kutnie konkursie na "Saski Mem", niestety bez powodzenia. Może tym razem dopisze mi szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz